Gmina Woźniki - Świadczenie usług w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę oraz w branży kanalizacyjnej
PWiK z Grupy Veolia realizuje już drugą długoterminową umowę, obejmującą kompleksową usługę zaopatrzenia w wodę wraz z obsługą techniczną systemu wodociągowego. Na podstawie umowy z Gminą, zajmuje się także systemem odprowadzania ścieków, zagospodarowaniem osadów z oczyszczalni ścieków oraz prowadzi rozliczenia odbiorców. PWiK współpracuje z Gminą w zakresie inwestycji oraz kontroli włączeń do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Ponadto Spółka podejmuje szereg inicjatyw skierowanych do społeczności lokalnej, takich jak np. działania z zakresu edukacji ekologicznej dla dzieci i młodzieży.
ZAKRES USŁUG
- Prowadzenie baz danych klientów i odczytów
- Profesjonalna obsługa klienta z wykorzystaniem e-bok oraz systemu « sms-info »
- Zdalny monitoring pracy ujęć wody i stacji uzdatniania
- Bieżąca kontrola jakości wody prowadzona przez własne akredytowane laboratorium
- Szybkie wykrywanie awarii, nocny monitoring pracy sieci
KORZYŚCI DLA KLIENTA
- Gwarancja jakości wody i ciągłości dostaw
- Poprawa efektywności systemu wodociągowego poprzez:
- zmniejszenie strat wody z 60% na 20%
- zmniejszenie energochłonności produkcji wody z 1,25 kWh/m3 na 0,85 kWh/m3
- skrócenie przerw w dostawach wody z 24 godz. do 2-4 godz.
- zmniejszenie ilości awarii
- Wybudowanie sieci pozwalającej na lepsze wykorzystanie własnych ujęć wody
- Terminowa legalizacja wszystkich wodomierzy
- Sukcesywna wymiana armatury
- Nowoczesna obsługa i komunikacja z Klientem:
- utworzenie punktu Biura Obsługi Klienta
- stworzenie Internetowego Biura Obsługi Klienta (sprawy mogą być załatwiane 24h/24h oraz 7/7)
- wdrożenie systemu sms-info (wysyłanie komunikatów o przerwach w dostawie wody)
- całodobowa służba dyspozytorska, pogotowie wod -kan
KLUCZOWE LICZBY
- 9,6 tys. – obsługiwanych mieszkańców
- 2,7 tys. – zawartych umów
- 2 – średnia ilość reklamacji Klientów w BOK /rok
- 151 km - eksploatowanej sieci wodociągowej
- 1,8 m3/km sieci/dobę- wskaźnik straty wody
- 3+1 – ilość obsługiwanych stacji uzdatniania wody i ujęć wody
Kontakt: [email protected]
9,6 tys. obsługiwanych mieszkańców
2,7 tys. zawartych umów
151 km eksploatowanej sieci wodociągowej
4 obsługiwane ujęcia wody, w tym 3 stacje uzdatniania wody