Kampania Wizerunkowa

Motywem przewodnim filmu wizerunkowego jest prezentacja Veolii jako firmy obecnej w życiu mieszkańca Polski przez cały dzień – widzimy jak towarzyszy mu od porannego prysznica, aż po powrót do domu, gdy reguluje ciepło w mieszkaniu. Tym samym pokazujemy, że dostarczając  usługi, realizujemy potrzeby klientów związane z poczuciem życiowego komfortu, wygody i bezpieczeństwa.

 
W filmie wizerunkowym biorą udział pracownicy Veolii oraz członkowie ich rodzin. To ilustruje, że  są największą wartością firmy i przyczyniają się do stałego, konsekwentnego rozwoju naszego biznesu.
film

 

- Wierzę, że historia opowiedziana w kampanii zachęci odbiorców do zapoznania się z działalnością naszej firmy. Wspieramy wizerunek Veolii jako marki przyjaznej środowisku, która promuje bioróżnorodność i ograniczenie zużycia zasobów naturalnych poprzez wdrażanie mechanizmów gospodarki o obiegu zamkniętym – mówi Fabien Ferrer, wiceprezes zarządu, zastępca dyrektora generalnego Grupy Veolia w Polsce. – Jestem niezwykle dumny z zaangażowania naszych pracowników w ten projekt, bo to świadczy, że identyfikują się z firmą i jej wartościami – dodaje.

 
Prowadzona we współpracy z firmą Netsprint kampania podzielona jest na dwa etapy. Pierwszy zakłada działania w Internecie i emisję spotów na podstawie profili behawioralnych. Drugi krok przewiduje emisje w wybranych lokalizacjach z wykorzystaniem kanału mobile. Dodatkowo w ramach kampanii rozpoczęłismy współpracę z influencerami, którzy edukują w temacie ochrony środowiska.
 

- Głównym celem naszej kampanii wizerunkowej jest zwiększenie rozpoznawalności marki. Jesteśmy firmą otwartą na innowacje, w tym na niestandardowe podejście w docieraniu do odbiorców, i jest to spójne z polityką komunikacyjną Veolii. Mocno wierzymy, że dzięki naszym działaniom historia marki oraz to, co sobą reprezentuje – czyli troska o środowisko i bezpieczeństwo klientów, będą bardziej obecne w świadomości mieszkańców Polski – dodaje Magdalena Kempiński, dyrektor komunikacji Grupy Veolia w Polsce.